داستان کشمون

آخرین به روز رسانی 18 تیر 1399 / 118 نظر / 81057 بازدید

 کشمون: همسفر دسترنج مزرعه‌دار تا خونه شما

کشمون، به شما محصول نمیفروشه. ما یه مارکت پلیس (Marketplace) نیستیم. ما یه آنلاین شاپ بومی- محلی نیستیم. کشمون برای مردم، روایتگر دسترنج مزرعه دارهاست. ما محصول هر کشاورز رو دستچین می‌کنیم؛ می‌بریم آزمایشگاه تخصصی، بعد از بسته‌بندی با نام، هویت و قصه خودش، با بسته‌بندی مناسب به دست شما می‌رسونیم. 

کشمون به شما تجربه میده، تجربه‌ای از حس و پیچیدگی طعم‌یاد هاست.

 

خرید از کشمون، یعنی در داستان سختی و موفقیت انسان‌ها شریک شدن. کسانی از کشمون خرید می‌کنن، خیلی خوب متوجه این هستن که مزرعه داری، زنبورداری و دامپروری چه  سختی‌ها و هزینه‌هایی داره، پس باید حمایت بشن چون عاشق این هستن که هنوز با همه دشواری‌ها، محصول سالم و بدون تقلب برای مردم، تولید کنن.

داستان کشمون از کجا آغاز شد؟

محمد و حمزه، دو برادر کشاورز‌زاده از منطقه قائنات در استان خراسان جنوبی، به دنبال یک راه حل اقتصادی برای تشویق کشاورزان به صرفه‌جویی در مصرف آب بودن. با این ایده سال‌های ۹۵ کشمون بنیانگذاری شد.

رویای کشمون اینه که برای اون مزرعه‌دارانی دسترسی بیشتر و بهتری به بازار بده که: 

۱- با روش‌های اصیل کشاورزی می‌کنن.

۲- هنوز هم درست کار کردن و کار درست کردن، براشون مهمه.

۳-مراقب سلامتی ما هستن.

۴- کمترین آسیب به طبیعت وارد بشه، دسترسی بهتری به بازار ایجاد کنه.

ما به community خودمون میگیم کشمونیا. کامیونیتی یک گروهی یا اجتماعی از آدم هاست که هدف مشترک یا بهتر بگم اشتراکاتی دارن. توی این گروهشون، احساساتی در جریانه. به خصوص حس تعلق، توی این گروه پر رنگه. آدم‌ها توی کامیونتی، به هم اهمیت میدن. چون بستری ساختیم که آدم‌ها در نقاط مختلف دنیا به همدیگه اهمیت میدن. به تبادل اطلاعات در مورد غذای سالم اهمیت میدن. اعضای کشمونیا، ((تجربه)) خرید و فروش می‌کنن.

کنار کشمون، بازرگانانی رو هم داریم که با وجود اینکه مسیر سنتی و کلاسیک رو دارن ادامه میدن، همیشه با تیم ما هم کار می‌کنن. چرا؟ چون از تجربه فروش قصه، خیلی لذت و سود میبرن.

توی کشمونیا، محصولات، هویتی مستقل از زعفران و عسل به دست آوردن. عسل کنار آقای پرهیزگار از جم، با اون پیچیدگی طعم و تجربه گل‌های اقلیم جنوب، یک هویت کاملا مستقل و متفاوتی داره از عسل جنگل ناصر سیرایی که داره توی جاده چالوس برداشت میشه. پس دیگه فقط نمی‌تونیم خیلی ساده بگیم: عسل کشمون. هویت انسانی مهمه.

پیشرفت‌ها و چالش‌های کشمون

تیم ما تمام تلاشش اینه که مزرعه‌داران دیده بشن.  پیش از این مزرعه‌دارها در یک زنجیره تامین تاریک و پیچیده، گرفتار بودن! 

ما در این مدت تونستیم به حدود سی هزار نفر از مردم ایران کمک کنیم تا محصولات بیش از چهارصد کشاورز، زنبوردار و تولیدکننده را خرید کنن. کشمون با زعفران شروع کرد و به مرور محصولات دیگری که در آن‌ها تقلب‌های زیادی مشاهده می‌شه مثل عسل، زرشک، برنج، روغن زیتون، چای و … را نیز برای همراهان خودش اضافه کرد. و امروز، محصولات جذاب دیگری در مسیر ورود به دنیای کشمون هستن.

کشمون تا الان پستی و بلندی های زیادی رو پشت سر گذاشته و هر بار به پشتیبانه‌ی همراهانش با قدرت و انگیزه ادامه داده و میده. نسخه از قبل آماده ای برای کشمون وجود نداره و ما مسیرمون رو داریم کشف می کنیم، قدم به قدم با همراهی شما.

کشمون برای اینکه کارهاش از نظر قانونی درست باشه، یک شرکت به اسم "نیک کاوا افرا" (به شماره ثبت 14005929136) ثبت کرده که در پارک علم و فناوری قاین در خراسان جنوبی مستقره. ما دو تا نشان تجاری هم ثبت کردیم؛ یکی "کشمون" که نشان تجاری ثبت شده برای سامانه ای که شما رو به مزرعه دار وصل میکنه. یک برند هم "دشبون" که نشان تجاری ماست برای محصولاتی که علاوه بر تولید با استانداردهای ما، توسط خود ما هم بسته بندی شده.

118 نظر

  1. avatar

    علیرضا

    20 خرداد 1397

    سلام دمت گرم همشهری

  2. avatar

    ابوالفضل میرصادقی

    21 خرداد 1397

    خیلی حال کردم ، دمت گرم و سرت سلامت ، روحت شاد و راهت پر رهرو . مجموعه کشمون در مدت کوتاه فعالیتش سخت کوشا بوده است و دلسوز ، و بی انصافی است اگر نگویم قابل تقدیر . و جا دارد از مدیران کشمون تشکر شود که در این روزگار وانفسا کمر همت بسته اند برای سربلندی این سرزمین و مردم نجیبش . قم ، ابوالفضل میرصادقی 09123519330

  3. avatar

    رز

    24 خرداد 1397

    خدارحمت کنه پدربزرگتون رو ، و خدا ب همگی شما راه اندازان کشمو توان بده ، و برکت ب سفره های آب زیرزمینی و آسمانی ، واقعا مشکلات کمبود آب چه کرده با باغها و مزارع

  4. avatar

    سمیرا عابدین

    24 خرداد 1397

    درود فراوان و عرض ادب بسیار مفتخرم که جوانان به عرصه تولید و کشاورزی اهمیت ویژه ای می‌دهند. همچنین تکنولوژی و فن آوردی روز رو با تولید سنتی ترکیب کرده و به مرحله فروش رسانند. بسیار سپاسگزارم و احسنت بر شما جوانان

  5. avatar

    حمید احراری

    31 خرداد 1397

    آفرین بر شما.

  6. avatar

    کمالی

    10 تیر 1397

    کار بی بدیل هست و نمونه یک استارت آپ بومی

  7. avatar

    محمد زرگر

    12 تیر 1397

    افرین بر تو دوست عزیز موفق باشی.

  8. avatar

    امین آذری

    23 تیر 1397

    سلام، خیلی غصه خوردم برای قطع شدن آب قنات و خوشحال شدم از ایده و تلاش شما دوستان.

  9. avatar

    14 تیر 1397

    دست مریزاد

  10. avatar

    وحید اسلام پناهی

    14 تیر 1397

    با سلام، من از چندین سال پیش به طور اتفاقی با برخی فعالیت های محمد قائم پناه در مشهد آشنا شدم رستوران گیاهی ، مدرسه طبیعت ، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری .... و این آخری هم کشمون که یک ایده فوق العادست ، و به نظرم موفقیتهایی که تاحالا کسب شده حاصل نگاه انسان دوستانه، طبیعت دوستی ، پشتکار و صداقت مدیران کشمونه.

  11. avatar

    14 تیر 1397

    سلام آفرین به شما امیدوارم همیشه موفق باشید امروز من 5 بسته رشته کامل زعفران (ننه رضا) رو سفارش دادم"راضی باشیم قطعا ادامه دار خواهد بود "

  12. avatar

    کیامرز حیدری

    23 تیر 1397

    افرین و صد آفرین بر جوانان کشمون خدا برکت بهتون بده و کاکا خسته نباشی .....

  13. avatar

    کوروش

    24 تیر 1397

    با سلام من اولین بار توی سایت فرارو تبلیغ شما رو دیدم. یک بسته خریدم و به دوستام نشون دادم. عالی بود و اخرین بار 14 بسته سفارش دادم برا دوستا و فامیل. موفق باشید.

  14. avatar

    26 تیر 1397

    سلام دانشجوی تجارت الکترونیک هستم و ارزش کارتون رو تو ایران بخوبی درک میکنم. جهت پیشنهاد عرض میکنم که تو زمینه صادرات و بسته بندی مناسب هم قدمی بردارین و آموزش های لازم رو به کشاورز بدین و ..

  15. avatar

    31 تیر 1397

    آفرین بر شما؛خدا روح پدر بزرگتون رو شاد کنه، کار خیلی ارزشمندی انجام دادین،آرزو میکنم موفق باشید

  16. avatar

    31 تیر 1397

    درود بر شما. برایتان سلامت و موفقیت ارزو دارم.

  17. avatar

    مهدی

    12 مرداد 1397

    زعفران فقط حاجی لطفعلی .........پرچم حاجی لطفعلی بالاااااااااااااااااااااااااست..........رنگ و عطر و مزه کهکشااااااااااااااااااااااااااااانی.......عمو لطفعلی کی بودی توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو آخه...........؟!

  18. avatar

    مرتضی حعفری قمی

    31 مرداد 1397

    اگر واقعا مستقیم از کشاورز بشه خریذ کرد نه واسطه به اسم کشاورز بدون سو استفاده عالیه

  19. avatar

    ع

    01 شهریور 1397

    با عرض سلام و احترام ، سپاس بی کران از همت و اندیشه نو دوستان در استان خراسان جنوبی ،

  20. avatar

    محمد اکبرنژاد

    05 شهریور 1397

    خانواده آقایان قائم پناه از خانواده های اصیل ، زحمت کش و با فرهنگ وسواد قاین هستند.درود بر شما که کار بزرگ و قابل تقدیرتان رنگ و بوی اصالتتون رو داره.روح پدر بزرگ شریفتون قرین رحمت باد.

  21. avatar

    دکتر قره ویسکی

    10 شهریور 1397

    خیلی عالی هست .متوجه می شویم که چه شخصی برای این ادویه زحمت کشیده یه جورایی بیشتر مزه میده . کیفیت کالایی هم که می خرید هم عالی هست حداقل خیلی بهتر از زعفرانهای بازار رضا یا زعفرانهای برند فلان و..... هست . ایده خوبی هست که میشه برای عسل و گیاهان دارویی هم بکار برد . اینجوری جنس بهتر بدون واسطه به دست مصرف کننده میرسد . هر کجا که بشه من سایت شما رو معرفی می کنم حتی خارج از کشور . عالیه

  22. avatar

    حامد نوباغی

    16 شهریور 1397

    سلام خدا قوت راه اندازان کشمون زعفران کاران قاین و اهالی خونگرم تجن . یه سوال؟ چرا کارتان محدود به روستای تجن است؟ ما هم به عنوان کشاورز علاقه داریم در کشمون معرفی بشیم منتها در خراسان رضوی حضور داریم . بنده بیش از 20 سال است در کنار پدرم مشغول کشت وکار زعفران هستیم . به شدت علاقه به فروش آنلاین محصولاتمان دارم.

  23. avatar

    رضا باقریان

    18 شهریور 1397

    درود بر شما. کارتون بسیار عالی و ارزشمند هست که دست واسطه قطع شده و کشاورزان عزیز سود بهتری میبرند. کاش چندوقت پیش که مشهد بودم زعفران نمیخریدم و از شما میخریدم. میدونم که قاطی داره. معرف سایت شما هستم و خریدم رو از شما میکنم.

  24. avatar

    وحید رجب زاده

    02 مهر 1397

    عالیه عالی

  25. avatar

    البرز حسین پور

    30 شهریور 1397

    واقعا دمتون گرم

  26. avatar

    طاهری

    02 مهر 1397

    درود به جوانان در خور ستایش. اگر ممکنه برنامه کشمون را به محصولات بیشتری گسترش دهیدچون موفق خواهید بود. تلاش کنیداین امکان خرید را برای ایرانیان خارج از کشور هم فراهم کنید. با سپاس فراوان از زحمات شما

  27. avatar

    مهدی

    30 مهر 1397

    سلام من امروز سایتتون رو دیدم و خیلی خوشحالم که تونستید پیشرفت کنید و همین انگیزه ای شد برای خودم ک بتونم طرحی ک دارم رو رشد بدم و روزی به خوبی شما باشم

  28. avatar

    رسول ذاکری

    24 مهر 1397

    کار بسیار عالی است کمک به تولید کننده و مصرف کننده است و حذف واسطه ها است .

  29. avatar

    اشرف حسن زاده رهن

    26 مهر 1397

    سلام و خداقوت باید بشین مثل دیجیکالا با همون اعتبار م برای خرید کارخونه زعفرون می خوام ایا فله هم کشاورزا می دن و می تونین شهرهای دیگه رو هم پوشش بدین منظورم زعفران گناباد و تربته

    لوگو کشمون: برای خرید کیلویی می تونین با ما تماس بگیرین. اما ذکر این نکته ضروریه که در فروش کیلویی هم ما زعفرون هر کشاورز رو به اسم خودش و با قیمت خود کشاورز می فروشیم. فقط هزینه بسته بندی کم می شه. فعلا هم ما روستا به روستا پیش می ریم و در حال کار روی روستاهای قائن توی خراسان جنوبی هستیم. به زودی باقی شهرها رو هم پوشش خواهیم داد.

  30. avatar

    ویدا

    26 مهر 1397

    افرین خسته نباشید کشاورز ها حقیقتا قشر زحمت کش جامعه هستند مخصوصا نواحی خشک که بحران آب بیشترین فشار رو بهشون وارد کرده .موفق باشید

  31. avatar

    Mohammad Nazari

    27 مهر 1397

    سلام، کار شما،برخلاف جملات ساده استفاده شده، خیلی مدرن و فناورانه است، خیلی خوب و کارآمد هست. انشاالله مدلتان را به همه محصولات کشاورزی توسعه بدید. بنده سعی خواهم کرد از مدلتان برای کشاورزان استان گلستان و ترکمن صحرا استفاده کنم(با ذکر منبع). با احترام فراوان، محمد نظری، محقق پسادکتری مدیریت صنعتی،شهرستان آق قلا،استان گلستان

    لوگو کشمون: خیلی ممنون از شما دکتر نظری بزرگوار. توی برنامه مون اضافه کردن باقی محصولات کشاورزی هم قرار داره. خوشحال می شیم هرکس که می تونه، کاری در جهت افزایش درآمد کشاورز و حمایت از مصرف کننده برای تهیه ی محصول باکیفیت انجام بده.

  32. avatar

    پرنیان

    28 مهر 1397

    سلام من وقتی اسم اقای محمد قائم پناه رو دیدم اصلا تعجبی نکردم . ایشون مدرسه ی طبیعت داشتن خودشون هم گیاهخوار بودن و خط فکریشون طبیعت دوستی بود و الان می تونم بگم این استارتاپ و این برند کاملا قابل اعتماده چون موسسین این برند تاجر نیستن و واقعا حامی طبیعت و انسانها هستن

    لوگو کشمون: ممنون از لطف و همراهی شما.

  33. avatar

    06 آبان 1397

    درود بر ایرانی وطن پرست ایران را جوانانی همچون شما خواهند ساخت

  34. avatar

    کیهان

    06 آبان 1397

    بسیار بسیار عالی. کار بسیار قشنگی رو شروع کردین بچه ها. امیدوارم از سختی های روبروتون پشت سر هم عبور کنید و در کار و زندگیتون پیشرفت کنید. بهتون افتخار میکنم.

    لوگو کشمون: خیلی عزیزی شما کیهان جان. با حضور افرادی مثل شما قطعا این سختی ها رو به راحتی پشت سر می ذاریم.

  35. avatar

    رامیار موحدی

    26 آذر 1397

    خدا قوت سایت پر محتوا و جذابی دارید موفق و پیروز باشید.

    لوگو کشمون: سلامت باشین:)

  36. avatar

    داود

    26 آذر 1397

    سلام. دست مریزاد و خسته نباشید. ایده فوق العاده ای دارین.به امید موفقیت هر چه بیشتر شما --- داودتوکلی دبیر جغرافیا ازشهرتوریستی گرماب استان زنجان راستی بزرگترین غار آهکی جهان با نام کتله خور رو می شناسین. تو اینترنت سرچ کنین به چیزای جالبی در موردش میرسین. 09126421707

    لوگو کشمون: سلام آقا داوود خیلی لطف دارین. بله غار کتله خور رو هم می شناسیم. با بهترین آرزوها برای همه معلم های خوب ایران زمین.

  37. avatar

    محمد زنگوئی

    28 آذر 1397

    درود فراوان بر شما. خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم همچین سایتی وجود داره و خیلی علاقه مند هستم که عضو کشمون بشم چون من هم یک کشاورز هستم و ازینکه هرسال مجبور هستم زعفران رو به قیمت پایین بفروشم به واسطه ها ناراضی ام. اما اهل خراسان رضوی هستم آیا امکان عضویت برای من وجود داره؟

    لوگو کشمون: سلام محمد آقا. با تلفن پشتیبانی تماس بگیرین و اطلاعات تون رو بدین تا باهتون تماس بگیریم. تلفن پشتیبانی توی صفحه تماس با ما هست: 02128425383

  38. avatar

    عباس قربانی

    30 آذر 1397

    سلام دم شما گرم چطوری میشه عضو شد و محصولات خود رو بفروش رسوند

    لوگو کشمون: سلام عباس آقا. به نظر می رسه شما کشاورز هستین. با تلفن پشتیبانی تماس بگیرین و اطلاعات تون رو بدین تا باهتون تماس بگیریم. تلفن پشتیبانی توی صفحه تماس با ما هست: 02128425383

  39. avatar

    Avideh | Brand Communications Agency

    06 بهمن 1397

    درآمد شما از کجا تامین می شود؟

    لوگو کشمون: ما فروش اقلامی سازمانی داریم مثل جعبه هدیه وجعبه قصه و جعبه دمنوش که در تیراژ بالا به فروش میرسونیم

  40. avatar

    علیرضا جهانیان

    24 دی 1397

    بهترین ها رو برای شما آرزومندم

    لوگو کشمون: خیلی از شما ممنونیم

  41. avatar

    رامین حیدری

    26 دی 1397

    افرین وصدافرین به تو فرزندایران زمین واقعا دست مریزا. اگه میشد همینو ارتقابدی برای بقیه محصولات کشاورزی میشد دست تمام دلالهارو ازبین ببری وبی واسطه فروش مستقیم انجام بدین . به نظرم بیاین توی بحث نتورک انجامش بدین عالی میشه یعنی هرکی مشتری معرفی کرد بهش پورسانت برسه.اینجوری تبلیغات رایگان میشه وبه صورت کلامی تبلیغ انجام میشه .

    لوگو کشمون: در حال حاضر هر خریدار کشمون یککد معرف داره که در صورت تمایل میتونه کد معرفش رودر اختیار آشنایان و دوستانش قرار بده هر کسی که با کد معرف خرید کنه 5 هزار تومن تخفیف میگیره و صاحب کد برای هر خرید که با کد معرفش انجام میشه 3 هزار تومن تخفیف در سیستم شارژ میشه

  42. avatar

    زهرا

    29 دی 1397

    سلام خدا قوت لطفا اگه امکان داره پیام من رو عمومی نکنید. من خودم کشاورز زاده هستم. از لحن زیادی به اصطلاح صمیمانه ولی بچه گانه شما در متن ها اصلن خوشم نیامد. حس عوامفریبی و ننه من غریبم بهم دست داد. اما تلاش شما در کارآفرینی جای تقدیر دارد.

    لوگو کشمون: سلام ممنونم از پیامتون سلایق متفاوت هست دوست عزیز بچه های کشمون هم کشاورز زاده هستند و لحن صمیمی را راهی برای ارتباط راحت تر با مخاطب میدونیم

  43. avatar

    احمد

    27 بهمن 1397

    سلام.چطور باید توی کشمون زعفران خودتو پخش کنی؟؟؟

    لوگو کشمون: متوجه منظورتون نشدم

  44. avatar

    احمد

    30 دی 1397

    باسلام و تشکر از سایت خوبتون یه سوال داشتم. تو سایتهای دیگه یه مثقال رشته کامل رو تا 36000تومن هم میفروشن..واز اونجایی که گفتید رشته کامل امکان تقلب توش نیست چطور میشه از عرضه کننده بی واسطه یعنی کشاورز هن ارزونتر بفروشن؟؟

    لوگو کشمون: تفاوت قیمت در کیفیت زعفران ها کاملا طبیعی است هر محصولی نسبت به قدرت رنگ دهی و عطر و بو دسته بندی و قیمت گذاری می شود شما محصول ممتاز از کشاورزان کشمون تهیه میکنید با کیفیت رنگ و عطر عالی

  45. avatar

    مینو

    30 دی 1397

    سلام خسته نباشید ما هم زعفران داریم اما امسال بخاطر آن آبی محصول کمی برداشت کردیم موفق باشید Http://mino62.blogfa.com

    لوگو کشمون: شما هم موفق باشید آرزوی همه کشمونیها موفقیت تمامی زحمت کشان است

  46. avatar

    02 بهمن 1397

    ﺗﺨﻔﻴﻒ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﻳﺮاﻧﺴﻞ ﭼﺠﻮﺭﻱ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻴﺸﻪ

    لوگو کشمون: بعد از وارد کردن مشخصات در قسمت خرید از شما سوال میشه که کد تخفیف را وارد کنید کد تخفیف را در همون کادر وارد کنید و بعد پرداخت بعد از کسر تخفیف اعمال میشه

  47. avatar

    Mostafa

    09 بهمن 1397

    افرین بر ایده و همت شما

    لوگو کشمون: ممنون از توجهتون همراه ودوست عزیز

  48. avatar

    مهرنوش ترابی

    10 بهمن 1397

    با سلام و خسته نباشید ، سفارش من امروز به دستم رسید ، عالیییییییییییست، بسیار سپاسگزارم ، خدا قوت آقای غُلُم کَلوخ تشکر ویژه از شما

    لوگو کشمون: سلام، ممنون از خریدتون، خوشحالیمکه رضایت همراهان خوبمون رو فراهم کردیم.

  49. avatar

    محمد رضا

    11 بهمن 1397

    دستتون درد نکنه که بفکر کشاورزای بیچارهه افتادید و یه کاری واسشون کردید مرسی از کار عالیی تون ارزوی موفقیت میکنم برات داش

    لوگو کشمون: ممنون از تماستون البته کشاورزها برای ما خیلی محترم هستند تلاش ما غیر از حمایت از کشاورزها رساندن یک محصول ناب به خریداران نیز هست تا بتونیم برای یک زندگی سالمتر محصول با کیفیت استفاده کنیم

  50. avatar

    مینا گلرو

    12 بهمن 1397

    من زیاد از کشاورزی و اینا سر در نمیارم و خیلی اتفاقی این سایت رو باز کردم ولی واقعا از کاری که انجام دادین لذت بردم خدا قوت میگم و امیدوارم موفق باشین واقعا این رو بهش میگن یک کار مدیریت شده و تلفیقی از کشاورزی سنتی با یک کسب و کار و بیزینس اینرنتی و کوتاه کردن دست واسطه ها که براحتی بدون انجام کار خاصی بیشتر عایدی حاصل از زحمت کشاورزهای زحمتکش رو به جیب میزنن و تو این وسط سفره کشاوز زحمتکش روز به روز کوچکتر میشه امیدوارم تو راهی که آغاز کردین موفق باشین تا یک نمونه موفق بشین برای دیگر کشاورزها

    لوگو کشمون: متشکرم ازتوجهتون

  51. avatar

    زهرا

    12 بهمن 1397

    کشتتون خیلی کشت خوبیه زعفرون یه گیاه خوبیه

    لوگو کشمون: ممنون از لطف و توجه شما

  52. avatar

    مسعودمحمدی

    12 بهمن 1397

    سلام و درود برشما جوانان بهتره بگین زعفرون های کدوم کشاورز از لحاظ کیفیت بهتره یعنی محصول کشاورز ها رو رتبه بندی کنید تا موقع سفارش محصول سردرگم نباشیم که از چه کسی بخریم

    لوگو کشمون: رتبه بندی در سایت موجود هست در زیر عکس هرکشاورز یک عدد درج شده که نشان دهنده قدرت و کیفیت زعفران آن کشاورز هست وبر اساس اونمی تونین به راحتی انتخاب کنین

  53. avatar

    صفی اله کریمی

    14 بهمن 1397

    درود بر شما یکی از مشکلاتی که مردم کشور عزیزمان با آن روبرو هستند امراض و بیماریهایی است که از مصرف محصولات بی کیفیت و یا غنی شده با کودهای شیمیایی و خارج از اصول و استانداردهای بهداشتی و غذایی ،گرفتار آنها شده اند .به نظر میرسد ایده و فعالیتی که تحت عنوان کشمون شکل گرفته جدا از سایر مزایاهایی که دارد میتواند در پایه گذاری سایر فعالیتهای مشابه در امور کشاورزی و دامی موثر و به تبع آن سلامتی و شادابی را به جامعه ارائه دهد.

    لوگو کشمون: متشکرم از توجه شما هدف اصلی ما در کشمون جدایی از بحث مبارزه با خشکسالی و حفاظت از محیط زیست و همچنین حمایت از کشاورزان ، هدیه دادن یک تجربه ناب از خرید زعفرانی اصل و سالم است برای تماه هموطنانمون که آرزوی داشتن زندگی سالم را برایشان داریم به همین دلیل کشاورزانی را انتخاب میکنیم که از کود شیمیایی که برای محیط زیست سلامت همراهانمون مضر هست انتخاب میکنیم . امیدوارم شما هم سفیر این سلامتی برای اقوام اشنایانتون باشین

  54. avatar

    مرتضی

    17 بهمن 1397

    زعفرون باغستان نمیخاین؟

    لوگو کشمون: در حال حاضر از منطقه خراسان جنوبی و اطراف قائن کشاورز میپذیریم ولی مشخصات شما درج و ثبت شد

  55. avatar

    مریم

    18 بهمن 1397

    افرین افرین افرین موفق باشین وخداپشت وپناهه همه انسانهایی که باوجدانن و کارهای شرافتمندانه میکنن

    لوگو کشمون: خیلی خیلی ممنونیم بابت اینهمه لطف و محبت شما ما هم برای همه خوبان و زحمت کشان سرزمینمان بهترین ها را آرزو مندیم

  56. avatar

    محمد صادق صابر

    18 بهمن 1397

    سلام هزینه ارسال به کل ایران یکسانه ( همون 4 تومنه ؟ )

    لوگو کشمون: سلام بله محمدصادق صابر جان، برای یک بسته چهارهزار تومان- برای دوبسته سه هزار تومن - سه بسته دوهزار تومن- چهار بسته هزار تومن وبرای سفارشات بالای پنج بسته رایگان

  57. avatar

    محمد رضا

    18 بهمن 1397

    بسیار عالی پیروز و سربلند باشید

    لوگو کشمون: خیلی ممنونم ازپیام گرم وصمیمی شما برای شما هم آرزوی بهترین ها را داریم

  58. avatar

    ناصر شیبانی

    24 بهمن 1397

    سلام عالی و عالی و عالی برقرار و سربلند باشید

    لوگو کشمون: ممنون از توجه شما

  59. avatar

    نازنین سماک نژاد

    28 بهمن 1397

    بی نظیرید، موفق باشید

    لوگو کشمون: خیلی ممنونیم از لطف شما

  60. avatar

    طاهری

    28 بهمن 1397

    امروز از رادیو جوان ، برنامه کاوشگر مصاحبه شما رو گوش دادم و با کشمون آشنا شدم ، خدا بهتون قوت و برکت بده انشالله ، موفق باشید

    لوگو کشمون: سلام دوست عزیز ممنونم از توجه شما با آرزوی موفقیت همه زحمت کشان وطن خوبمان

  61. avatar

    رضا

    30 بهمن 1397

    درود فراوان بر شما امیدوارم تواین مسیر موفق باشید.

    لوگو کشمون: سلام متشکرم از لطف شما با آرزوی موفقیت همه ایرانیان

  62. avatar

    احسان شاه طاهری

    05 اسفند 1397

    ایده و اجراتون بسیار عالیه . تبریک میگم . امیدوارم کارتون همیشه پر رونق و روبه راه باشه.

    لوگو کشمون: سپاسگزارم از توجه شما با آرزوی بهترین ها برای شما همراه عزیز

  63. avatar

    موسی قاسمی

    06 اسفند 1397

    درود بر شما خیلی سالی بود آشنا بودم با کشمون ولی داستان شو ازینجا نخونده بودم. نور و برکت باشه براتون

    لوگو کشمون: چقدر از پیامهای گرم وصمیمی همراهانمان خوش وقت میشیم. برای شما بهترین ها رو آرزو میکنیم

  64. avatar

    مریم

    20 اسفند 1397

    آفرین به شما که مسئولیت اجتماعی حس کردید و چنین کار عالیی راه‌اندازی کردید. چقدر خوندن داستان کشاورزها و دیدن عکس‌هاشون خوب بود. همیشه موفق و برقرار باشید.

    لوگو کشمون: بسیار سپاسگزار وخرسندیم از رضایت خاطر خریدارانمون آرزوی ما موفقیت اهدافمون البته با حمایت دوستانی مثل شما است که چیزی جز توسعه اقتصادی بخش کشاورزی- روستایی نیست

  65. avatar

    صابر

    21 اسفند 1397

    با سلام .اگر بتوانید اپلیکیشن کشمون را طراحی کنید خیلی عالی می شود

    لوگو کشمون: سلام ممنون از پیامتون حتما مدنظرمیگیریم

  66. avatar

    a.m

    21 اسفند 1397

    راهتون پایدار و‌هموار

    لوگو کشمون: از دیدن پیامهای دلگرم شده شما مفتخر هستیم

  67. avatar

    مجید محمودی قوژدی

    23 اسفند 1397

    زنده باد کشمون زنده باد گناباد و قائن خخخخ

    لوگو کشمون: ممنون از شما

  68. avatar

    حسین

    24 اسفند 1397

    سلام من قصد دارم زعفرون گلخانه ای در فارس گشت کنم. راهنمایی میخواستم و پیاز و...

    لوگو کشمون: سلام با آرزوی موفقیت شما در کاشت و برداشت یک محصول بی نظیر متاسفانه ما پیاز زعفران نداریم

  69. avatar

    سید مهدی علوی

    25 اسفند 1397

    سلام بهت تبریک نمیگم چون سود این کار داخل جیب شما و سایر ذینفع ها میره و ربطی به زندگی من نداره اما منم برای این موفقیت شما خدا بی نهایت شکر میکنم که این مهم ثابت میکنه خدا هست

    لوگو کشمون: سلام مهدی عزیز در حقیقت سود کار برای همه به صورت مساوی انجاممیشه برای کشاورز سود بیشتر و حذف دلال برای ما کارآفرینی و ایجاد اشتغال و برای مصرف کننده خرید یک محصول ناب، خالص و سالم برای زندگی سالمتر و بهتر

  70. avatar

    حسین حجتی

    28 اسفند 1397

    سلام من از طریق پادکست کانال بی با شما آشنا شدم. یه چرخی توی سایت زدم و مطالبوتون رو خوندم واقعا لذت بردم. خیلی دوست دارم به زودی رشد و موفقیت بیشتر کارتون رو ببینم. قطعا خرید بعدی زعفرون رو از این سایت انجام خواهم داد. ایده خوبتون و مدل کارتون واقعا دست مریزاد داره خدا قوت

    لوگو کشمون: سلام سال نو مبارک و بسیار سپاسگزاریم از این همه محبت و توجه شما

  71. avatar

    ارش نظام الاسلامی

    09 فروردین 1398

    سلام در سال چقدر در امد دارید

    لوگو کشمون: سلام متغیر هست و چون کشمون تازه اول راه هست نمیتونیم عدد دقیقی بگیم

  72. avatar

    09 فروردین 1398

    سلام مهدی پورهستم ازرشت همینقدرسعی کردیددست واسط هاراقطع کنیدوسودحاثله به جیو کشاورززحمتکش بی ادعا برگرددبسیارقابل تقدیراست امیوارم موفق باشید

    لوگو کشمون: سلام خیلی ممنونم از شما و پیام دلگرم کنندتون

  73. avatar

    یه نفر

    10 فروردین 1398

    امیدوارم که موفق بشید و کارتون باعث بشه که ایران رو از کم ابی نجات بدید

    لوگو کشمون: خیلی ممنونم دوست گرانقدر - با کمک همراهان خوبی مثل شما حتما میشه حرکتهای مثمرثمر انجام داد

  74. avatar

    میثاق کشاورز

    14 فروردین 1398

    با سلام خدمت دوستان عزیز خیلی حرکت جالب و مفیدی رو شروع کردید دوستان عزیز لطفا کشمون رو همه جا اعم از شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام و ... به اشتراک بذارین تا هر چه سریعتر فراگیر و همگانی بشه یه نظر هم میخوام به کشمون بدم اگه اپلیکیشن کشمون رو هم راه اندازی کنید تو رشد سریع کشمون خیلی تاثیر میذاره با تشکر

    لوگو کشمون: سلام ممنون از پیشنهادتون

  75. avatar

    روشن

    16 فروردین 1398

    من تازه با سایت شما آشنا شدم و خیلی با ایده اش حال کردم. و فکر می کردم که اگه شما بتونید با شهرهای دیگه هم که زعفرون می کارن همکاری کنید چقدر عالی تر می شه. به عنوان مثال الان تو شهرهایی مثل جوکار تو استان همدان هم زعفرون کشت می شه و رنگ و عطر فوق العاده ای داره اما خیلی شناخته شده نیست و ما فکر کردیم چقدر خوب می شه که سایت شما با کشاورزهای این شهر هم همکاری کنه. دمتون گرم

    لوگو کشمون: سلام با تشکر از پیام شما در سیاستهای آتی جذب کشاورزان از نواحی مختلف در دستور کار هست

  76. avatar

    محمود

    21 فروردین 1398

    سلام بر شما و دستخوش به این ایده جالب دوام و موفقیت شما را آرزومندم. محمود اسماعیلی 09124952282

    لوگو کشمون: درورد بر شما وممنون از توجه و پیام دلگرم کننده شما

  77. avatar

    امیر حسین خادم

    26 فروردین 1398

    باسلام به کشاورزان و زحمت کشان مرز و بوم کشور عزیز مون ایران سرافراز یک عرضی داشتم به خدمت شمابزرگواران بنده اگر بصورت عمده بخواهم در هر مرحله ایی خرید کنم مثلا هربار5 کیلو چه قیمتی برایتان مقدور میباشد . که هر مثقال حساب بفرمائید ممنون میشم اگر بنده حقیر رو در جریان بذارید. ازقبل نهایت تشکر رو دارم

    لوگو کشمون: ممنون از پیام شما قیمت سرگل کیلویی 13 میلیون هست و رشته کامل 11 میلیون

  78. avatar

    نسترن

    03 اردیبهشت 1398

    دمتون گرمه

    لوگو کشمون: متشکرم

  79. avatar

    09 خرداد 1398

    خداقوت کارتون عالیه

    لوگو کشمون: ممنون از شما و حمایتتون

  80. avatar

    نانا

    11 خرداد 1398

    خیلی عالیه ولی باید بیشتر تبلیغات انجام بدید تا همه شمارو بشناسن نه فقط خراسانیا

    لوگو کشمون: ممنون از نظرتون

  81. avatar

    فائزه درکی

    11 خرداد 1398

    امروز بلاخره با هیجان اولین سفارشم رو ثبت کردم. خیلی کارتون ارزشمنده. امیدوارم که بیش تر از پیش بگیره کارتون و گسترشش بدید.

    لوگو کشمون: سلام ممنونم از خریدتون و انرژی خوبتون

  82. avatar

    محمود

    12 خرداد 1398

    باسلام وخدا قوت خدمت شما دوستان قاینی زحمت کش منم بچه قاینم البته زیرکوه ( استند) واقعا عالی هست حرکت وابتکار تون.موفق وپیروز باشید

    لوگو کشمون: ممنون از پیام خوبتون باعث دلگرمی تیم کشمون هست

  83. avatar

    Mj

    12 خرداد 1398

    کاش درمورد خرید همه محصولات از هرکشاورزی کشمون بسازیم

    لوگو کشمون: به امید حذف واسطه ها و زندگی بهتر کشاورزان

  84. avatar

    سعید کریمی

    14 خرداد 1398

    سلام آفرین و هزاران آفرین برشما ای جوانان غیرتمند وطن

    لوگو کشمون: خیلی سپاسگزاریم از دلگرمی شما

  85. avatar

    سهرابیان

    14 خرداد 1398

    سلام تخفیف ایرانسل رو چطوری دریافت کنیم آخه جایزه اش 10 درصد تخفیف زعفران بود

    لوگو کشمون: در اپ ایرانسل من یک تخم مرغ هست که اگر تکونش بدین و خوش شانس باشین کد 10 درصدی تخفیف کشمون رو دریافت میکنین

  86. avatar

    رضوانه

    15 خرداد 1398

    کیف کردم عالیه

    لوگو کشمون: ممنون از توجهتون

  87. avatar

    15 خرداد 1398

    سلام چه احساس خوبیه وقتی قاینی باشی و در یه شهر دیگه زندگی میکنی و ایرانسل بهت تخفیف زعفرون شهر خودت رو میده واقعا لذت بخشه. در ضمن جناب قایم پناه 20 سال در دبیرستان نمونه اندیشه قاین معلم بنده بوده اند فوق العاده انسان شریفی هستند.

    لوگو کشمون: سلام خیلی خیلی ممنونم از توجه و لطف شما - ممنون از خریدتون

  88. avatar

    احمد

    11 اردیبهشت 1398

    سلام. هم از کارتون و هم از سایت چشم نواز و حرفه ای تون لذت بردم.

    لوگو کشمون: سپاس از محبت ولطف شما

  89. avatar

    ولی

    06 خرداد 1398

    افرین بهتون موفق باشی برا کار مفیدتون

    لوگو کشمون: خیلی خیلی تشکرمیکنیم بابت دلگرمیتون ، با آرزوی بهترین ها برای شما

  90. avatar

    معصومه فروهر.تهران

    08 خرداد 1398

    سلام خداقوت پسرا.خیلی وقت بود که از خونون مطلبی اینجوری احساس خوب وشادی نداشتم.شکرخدای مهربون.راهتون مستدام وروزی حلالتون پربرکت

    لوگو کشمون: سلام معصومه عزیز- خیلی ممنونیم از انرژی خوبتون برای شما هم بهترین ها رو آرزومندیم

  91. avatar

    حسام خوش نشین

    08 خرداد 1398

    احسنت

    لوگو کشمون: ممنون از توجهتون

  92. avatar

    محمد

    17 خرداد 1398

    سلام میخواستم بدونم باداشتن دوتاکدتخفیف چقدرازقیمت زعفرون هاکم میشه یک مثقای ممنونم راهنمایی کنیدامااگرقیمتوبزنیدممنون میشم همیشه پایداروسرزنده باشید

    لوگو کشمون: سلام کشمونی عزیز در هر بار خرید تنها از یک کد تخفیف میتونین استفاده کنین که اگر کد نخفیف ایرانسل برنده شده باشین 10 درصد تخفیف داره قیمتها هم بسته به کشاورزان مختلف متفاوت هست که میتونین در سایت در قسمت کشاورزها ملاحظه بفرمایید

  93. avatar

    صادق

    19 خرداد 1398

    سلام دمتون گرم خیلی خوب بود ولی کیفیت زعفرانهاتون نسبت به زعفران افغانی خیلی پایینه عطر و بوی زعفران افغانی خیلی بهتره

    لوگو کشمون: ممنونم از پیامتون اما دوست عزیز اونچه در افغانستان رشد پیدا کرده و به زعفرانی افغانی شهره شده درواقع زعفران ایرانی وپیازهایی هست که از ایران برده شده

  94. avatar

    مصطفی

    20 خرداد 1398

    سلام من با سایت شما از طریق آقای بندری و پادکست چنل بی آشنا شدم.سایت و ایدتون عالیه.سوال من اینه که قیمت زعفرون برای خریدار هم کمتر درمیاد؟اگر قیمت مناسبتر باشه فروش هم بیشتر خواهد بود.از سهم کشاورز پنج یا ده درصد کمتر بشه و به سهم خریدار اضافه بشه.

    لوگو کشمون: ما زعفران رو با سود بیشتر از کشاورز میخریم و محصولی سالم تر به خریدارانمون ارائه میکنیم

  95. avatar

    س. طایفه

    28 خرداد 1398

    سلام جوانان خوش فکر کشمون امروز سر کارم در حال گوش دادن به پادکست چنل بی بودم که اسم کسب و کار شما رو از زبان راوی چنل بی شنیدم. بلافاصله به سایت شما سر زدم و از دیدن سلیقه بالا، خوش فکری و البته وطن دوستی شما بی نهایت خوشحال و بعد متعجب شدم. غیر از کار زیبایی که برای کشاورزها و مصرف کننده ها کردید، آدم هایی مثل من، هم وطنانتون رو به آینده ایران امیدوار می کنید. چیزی که برای من بسیار مهم بود، توجه شما به مسئله «آب» و «قنات» های بی نظیر ایرانه که بی شک میراث پدران و نیاکان ماست. بی نهااااایت از شما برادرهای عزیزم تشکر می کنم که به فکر خاک و آب و آبادانی ایران هستید. من با کمال میل و افتخار به کشمون می پیوندم. امیدوارم خرید ایمن و منصفانه دیگر محصولات خاص ایران مثل پسته، برنج، عسل، و حتی فرش و گلیم رو هم راه بندازید. چشم به راه موفقیت بیشتر شما هستیم.

    لوگو کشمون: ممنون از پیام دلگرم کنندتون و متشکر از حمایت شما کشمونی عزیز

  96. avatar

    امیر محمدی

    03 مهر 1398

    خدا قوت

  97. avatar

    فاطمه

    25 شهریور 1398

    فقط میتونم بگم خسته نباشین .... کار بسیار مفیدی هستش چون معمولا بیشترین ضرر رو کشاورزان میکنن،این بهترین راهه که هم مصرف کننده محصول سالم تری بدستش میرسه...هم کشاورز محصولاتش رو به قیمت بالاتری میفروشه... اگر همه اینجوری دست به دست هم بدن ، اوضاع اقتصادی کشور پیشرفت چشمگیری خواهد داشت...

    لوگو کشمون: مرسییی خیلی ممنونیم ازتون بابت انرژی خوبتون. بلی ایشالا که بتونیم اثرگذار باشیم.

  98. avatar

    سعید سلیمان نیا

    20 شهریور 1398

    سلام. کشمون ایده بسیار خوبیه. عرضه بی واسطه که به نفع کشاورز زحمت کش و مصرف کننده هست. یه سوال. تفاوت جزئی قیمت های کشاورزای سایت به چه دلیله؟ کیفیت فرق میکنه؟

    لوگو کشمون: بلی همینطور که توی نحوه قیمت گذاری هم توضیح دادیم. قیمت بر اساس کیفیت، نحوه آبیاری و قیمت روز بازار تعیین میشه.

  99. avatar

    شهناز

    09 مهر 1398

    سلام ...چندین وقت پیش از طریق معرفی آقای علی بندری تو پادکست چنل بی با شما آشنا شده بودم به سایت تون سر زده بودم اما قسمت داستان کشمون رو نخونده بودم... تا که امروز به دنبال یه جستجو در صفحه گوگل وارد سایت شدم و اتفاقی این قسمت رو خوندم...حقیقتا اشک تو چشمام جمع شد...تو این زمونه که کشورمون در مقابل خیلی از ناملایمتی ها قرار گرفته و متاسفانه نا امیدی بین اکثر جوون ها رخنه کرده کار بزرگی کردین ... شما به جای اینکه تو شهرهای بزرگ دنبال کسب و کار باشید به زادگاه تون رفتید و کار شروع کردین و به اهالی اونجا سود می رسونید ...چی از این قشنگ تر؟ ای کاش این کار فراگیر بشه و در مورد محصولات هر استان کاری شبیه به این کار شما انجام بشه...از ته قلبم امیدوارم چراغ این سایت خاموش نشه و روز به روز گسترش پیدا کنه و هیچ وقت، اما هیچ وقت مسیر تون گم نکنید و یادتون نره از کجا شروع کردین...خدا قوت :)

    لوگو کشمون: سلام واقعا مرسی از پیامتون خیلی انرژیه برامون . امیدواریم که بتونیم پر قدرت ادامه بدیم هیچوقت یادمون نره از کجا شروع کردیم.

  100. avatar

    سعید رئوفیان

    12 مرداد 1399

    آفرین ... خیلی خوشحالم و مفتخرم به شماها ... انشاالله موفقیت و درجات بالاتر .. به زبان عربی بهتون میگم کفو والله .. هلا والله ... یا طیبین..

  101. avatar

    همایون شایسته

    12 مرداد 1399

    سلام فکر کنم از اولین کسانی بودم که باهاتون آشنا و خرید کردم حتی برای فامیل هامون که در آلمان و کانادا زندگی میکنن از شما زعفران خریدم. من خودم به کسب و کارها کمک میکنم و شما را همیشه مثال میزنم. امیدوارم همیشه موفق باشید و مثل آمازون یک وبسایت خرده فروش کشاورزی ،حتی بزرگتر از آمازون بشین. بامید موفقیت روزافزون حاضرم بصورت رایگان هر کمکی که لازم باشه انجام بدم. بامید دیدار

  102. avatar

    رضا

    12 مرداد 1399

    دمتون گرم.بهترینید

  103. avatar

    مریم لاهیجانیان

    29 شهریور 1399

    ممنون از زعفران حوب و زرشک عالی من با شما از طریقه برنامه کارستون اشنا شدم و خرید کردم امیدوارم تو کارتون موفق باشین

  104. avatar

    حمیده

    24 بهمن 1398

    موفق باشید حسابی ایدتون عالیه امیدوارم راهتون ادامه پیدا کنه

  105. avatar

    روجا

    30 تیر 1399

    داستان کشمون جذاب و پر از پارادوکس غم و شادی بود برای من. چیزی به قلبم چنگ میزنه موقع نوشتن این متن، مرسی که هستید، موندید و دارید میسازید... مملکت رو امثال شما خواهند ساخت. لطفا به راهتون با همین گرمی و نیک خواهی ادامه بدید! ما بس کیف میکنیم از درخشیدن شما. ممنون از علی بندری برای معرفی شما با اصالتها.

  106. avatar

    شیرین کاوه

    26 تیر 1399

    خدا قوت درود به شما من برای همیشه مشتری شما شدم کیفیت عالی محصولتون یک طرف رسیدن سود به کشاورز چیزی است که حالم را خوب کرد وقتی خریدم با پست رسید، حالم نگفتنی بود ممنون بابت این حس بی قیمتی که بخشیدید

  107. avatar

    آرمان امامی پور

    29 تیر 1399

    رادیو اقتصاد به زودی از کشمون خواهد گفت... .

  108. avatar

    حمیدرضا بهادری

    08 مهر 1399

    س با سپاس و درود بسیار عالی امیدوارم تلاشهای شما مداوم و مانا بماند ، برای من که خیلی جذاب بود خصوصا که از روستای من یعنی محمدآباد پسکوه قاین کشاورز داشتید بهادری هستم کارمند جهاد کشاورزی سرایان و از کشاورزان روستای محمدآباد ، با آرزوی موفقیت خوشحال می شم در خدمت شما باشم موفق

  109. avatar

    بیننده سایت

    11 مرداد 1399

    سلام و درود.انقدر خالصانه نوشته بودید که بغض گلویم را گرفت و چشمام تر شد.گفتن ،«آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند».موفق و پیروز و سربلند و پایدار باشین

    لوگو کشمون: ممنون از کامنتتون

  110. avatar

    الهه

    06 مهر 1399

    درود و مهر . من تازه با محصولات کشمون آشنا شدم و عسل سفارش دادم ، باتوجه به سلیقه خاص و سخت گیرانه ای که دارم ، باید اعتراف کنم در طول زندگی ام چنین طعم خوشایند و بی نظیری از عسل را تجربه نکرده بود ، خدا قوت ... پرتوان باشید .

  111. avatar

    محمد

    13 تیر 1399

    بسیار جالب بود. خدا قوت

  112. avatar

    نادر

    28 تیر 1399

    خسته نباشید* ایکاش همه کشاورزها اینگونه فکر و عمل کنند که دسترنجشان را دلالان به یغما نبرند. از روستای میغان شاهرود

  113. avatar

    دکتر طاهرزاه

    21 اسفند 1399

    سلام یکی از پک های هدیه شما را از طرف شرکت سبدگردان آگاه برای ما امشب ارسال شده است. و از خلاقیت، ظرافت، طراحی و بسته بندی عالی و بی نظیر شما واقعا شگفت زده شدم. درود فراوان و سپاس بیکران

    لوگو کشمون: خوشحالیم از رضایتتون و ممنون از پیام انرژی‌بخشتون.

  114. avatar

    فیروزه

    24 اسفند 1399

    آفرین به شما. موفق و سربلند باشید.

    لوگو کشمون: ممنون از محبتتون.

  115. avatar

    علی

    03 فروردین 1400

    کمترین کار در قبل این مجموعه تبلیغ شماست که باعث افتخاره

    لوگو کشمون: همراهی شما برامون باعث افتخاره.

  116. avatar

    ساندرا

    07 فروردین 1400

    سلام من از سال 1396 مشتری کشمون بوده و همچنان هستم. اصلن به خاطر ندارم اولین بار چطور با شما آشنا شدم اما با جعبه هدیه «کلیژدک» شروع شد. اول برای خودم استفاده کردم و بعد برای دوستان و اقوام و آشنایانم تهیه کردم یا بهشون معرفی کردم چون احساس کردم محصولی که دارم استفاده میکنم واقعن کیفیت داره. هنوز هم سفارش میدم و حالا غیر از زعفرون مشتری خرما و برنج قهوه ای هم هستم و گهگداری زرشک و همچنان احساس میکنم که محصولاتی که میخرم کیفیت داره و برخلاف عقیده ام دیگه برای کشمون از جمله "همشون اولش خوب کار میکنن وبعد که مشتری پیدا کردن فاجعه میشن " استفاده نمیکنم . قلبن برای شما و همه کشاورزان همکارتون آرزوی برکت روزافزون دارم . و خواهش میکنم همینطور "با اصالت " ادامه بدید. سپاسگزارم

    لوگو کشمون: ممنون از نظر محبت آمیزتون . خوشحالیم که همراهمون هستید.

  117. avatar

    مسعود تشکری

    14 فروردین 1400

    درود بر شما و ممنون از کار بسیار ارزشمندی که انجام داده آید.زعفران ارسالی از آقای حسین فلکی ،فوق العاده بود.سپاسگزا رم.

    لوگو کشمون: ممنون از محبتتون و نوش جان

  118. avatar

    یوسف سرخی

    28 فروردین 1400

    ضمن سلام و خسته نباشید.وسپاس فراوان بابت کیفیت خوب و ارسال بموقع سفارش و بسته بندی خوب . همچنین تشکر بابت هدیه ماه مبارک رمضان که همراه سفارش ارسال کردید .برای شما ارزوی موفقیت هر چه بیشتر دارم . ضمنا از طریق پادکست بی پلاس اقای علی بندری با سایت شما اشنا شدم .

    لوگو کشمون: ممنون از نظر و محبتتون

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp