کاور
سرهنگ انوشه

سرهنگ انوشه

حمید انوشه پور هستم متولد 1329 روستای فشند شهرستان ساوجبلاغ استان البرز....

خرید گیلاس خشک

بیوگرافی سرهنگ انوشه

حمید انوشه پور هستم متولد 1329 روستای فشند شهرستان ساوجبلاغ استان البرز. اصالتا روستازاده هستم و از بچگی در کنار پدر خدابیامرزم در کار زراعت و باغداری کارکردم تحصیلات ابتدائی و متوسطه رو در روستای فشند و هشتگرد گذروندم و پس از 3 سال تحصیل در دبیرستان شبانه روزی نظام وارد دانشکده افسری شدم و پس از 30 سال خدمت صادقانه در پایگاه های متعدد و جبهه و جنگ از سال 1379 بازنشست شدم و دوران بازنشستگی رو به کار زراعت و باغداری مشغول هستم.

از اینکه در طبیعت و روستا زندگی میکنم بسیار سلامت و خوشحال هستم و از این بابت خدای بزرگ رو شاکرم. در جهت توسعه کارم قصد دارم تجهیزات صنایع تبدیلی جهت خشک کردن محصولات و آبگیری میوه‌ها رو خریداری کنم.

عمده محصولات باغ گیلاس و آلبالو و سیب گلاب ، گردو و توت هستش. در جهت نگهداری باغ عمدتا از کود حیوانی و محدود از کود فسفات و اوره و از سم هایی مثل کنفیدور و دیازینون بعد از گل استفاده میکنم.

خاطره شیرینی که بخوام براتون بگم اینکه مادر خدابیامرزم با هزینه روزی یک تخم مرغ 2 ریالی مداد و دفتر و پاک کن برای من تهیه میکرد تا من باسواد شدم و در نهایت قبولی دبیرستان نظام تهران شدم.

خاطره تلخ هم حضور در مناطق جنگی بمدت 4 سال و دور از خانواده بود.

بزرگترین آرزوی من داشتن سلامت جسم و روح هست و تا آخر عمر محتاج دیگران نشوم.

whatsapp