قصه‌ی قطره‌های کشمون

آخرین به روز رسانی 15 آبان 1397 / 8 نظر / 21136 بازدید

کشمون، یه رویا داره!رویایی که ما در کشمون برای تحققش تلاش می‌کنیم اینه که بتونیم به کشاورزها کمک کنیم محصولی رو برای کاشتن انتخاب کنن که هم مناسب آب و هوای همون منطقه باشه هم با نیاز بازار مطابق باشه و همزمان مصرف‌کننده و کشاورز رو به‌هم نزدیک کنیم.

کشمون، برای رسیدن به این رویا نیاز داره قدرتمند باشه. این قدرت از کجا میاد؟ از همراهی شما. یه روز که اولای مسیر کشمون بود نشستیم و فکر کردیم که چطور میشه به هر کس نشون داد چقدر همراه بوده تا انرژی بگیره برای بیشتر همراه شدن؟ این شد که یادمون افتاد به ضرب المثل "قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" و قطره های کشمون رو ساختیم. شما با نگاه کردن قطره‌هاتون می‌تونید تصور کنید که توی این دریایی که داره میره به سمت اجرای اون رویای بزرگ چه سهمی دارید.

 

 

 

 

 

 

 

قطره چیه؟

قطره یعنی مقداری انرژی و مقداری سوخت برای پیش رفتن کشمون و نزدیک شدنش برای عملی کردن رویای کشمون.

 

هر قطره نشون می‌ده که داریم یه قدم به این رویا نزدیک‌تر می‌شیم! هر کدوم از شما با خرید از کشمون و معرفی ما به دوستان و آشناهاتون، علاوه بر مصرف محصولات اصل و با کیفیت، تعدادی قطره می‌گیرین و با رویای کشمون همراه میشید.

 

موقع خرید از کشمون به ازای هر محصولی که در اون سبد خریدی بوده، یک قطره به حساب کاربری تون اضافه می‌شه. هر قطره، هزار تومان اعتباره. مثلا اگر شما ده تا قطره جمع کرده باشین، توی خرید بعدی‌تون ده هزار تومان تخفیف دارین!

 

چطوری قطره جمع کنم و با رویای کشمون همراه بشم؟

با اولین خریدتون از کشمون یه کد مخصوص شما ایجاد می شه به نام کد دعوت دوستان به کشمون. اکه راهیه برای معرفی کشمون به دوستانتون. این کد رو می تونین تو صفحه ی کاربری تون (صفحه من)، پایین سمت راست صفحه ببینین.

کافیه کد و یا لینکی که اونجا قرار داره رو کپی کنین و برای همه ی اونایی که دوست دارین بفرستین. اون‌وقت هم اونا در اولین خریدشون از کشمون بیست و پنج هزار تومان تخفیف (معادل ۲۵ قطره) می‌گیرن و هم به حساب کاربری شما ۲۵ قطره اضافه می شه! شما همیشه می تونین اون کد دعوت رو با بقیه شریک شین و تا همیشه و بدون محدودیت قطره بگیرین!
 

اگر تا حالا از کد دعوت استفاده نکردین، همین الان روی لینک زیر کلیک کنین و توی صفحه کاربری خودتون، لینک کد معرف رو برای هرکسی که دلتون می خواد ارسال کنین و قطره جمع کنین.

شما می‌تونین از قطره‌هاتون برای تخفیف خرید بعدیتون استفاده کنین یا در زمان‌هایی که کمپین‌های محیط‌زیستی داریم اون رو اختصاص بدین برای مشارکت در این کمپین‌ها. انتخاب با شماست!
این استوری آماده رو می‌‌تونید رو ذخیره کنید و کد دعوت رو توی کادر پایین صفحه وارد کنید و از این طریق دوستانتون رو به کشمون دعوت کنید.

 

 

نویسنده: معین قوی و الهام مراد | تحریریه کشمون

 


 

 

 

8 نظر

  1. avatar

    Hana Karimi

    01 بهمن 1397

    چرا بعد از اخرین خرید 1 قطره بهم تعلق گرفته؟

    لوگو کشمون: سلام بررسی و اعمال میشه به حسابتون چون از کد تخفیف استفاده کرده بودین تنها یک قطره برای شما منظور شده است

  2. avatar

    حمزه سلیمانی

    20 اسفند 1397

    کشمون رو علی بندری از پادکست کانال بی به من معرفی کرده خوشحالم تونستم خرید کنم خوشحالم کمک کردم به معرفی تون

    لوگو کشمون: سلام ممنون از پیامتون و متشکر از خریدتون هدف ما رسوندن کالایی خالص و سالم به دست خریداران است برای داشتن جامعه ای سالم

  3. avatar

    رضا اشجع

    14 مرداد 1399

    سلام رمز موفقیت شما جلب اعتماد خریداران به محصولات واقعی وبه دور از شیادی هاوتقلب های معمول ومرسوم در بازار است این اعتماد را به هر قیمتی حفظ کنید همانگونه که تا کنون دراین امر موفق عمل کرده اید این بزرگ‌ترین وماندگار ترین سرمایه شماست پیروزباشید

  4. avatar

    مینا صرامی

    15 مرداد 1399

    کشمون رو علی بندری از پادکست کانال بی پلاس به من معرفی کرد .

  5. avatar

    حسین عاشوری

    21 شهریور 1399

    سلام. نحوه ارسالتون به چه صورته؟ با پست پیشتازه؟

    لوگو کشمون: سلام با پست

  6. avatar

    آرش شیشه گری

    16 شهریور 1399

    کاش این سایتا گسترده تر بشه که دلالی ریشه کن بشه و تولید کننده ها تو این مملکت یه نفسی بکشن

  7. avatar

    ایمان ایزدی مقدم

    19 آذر 1399

    سلام . چطوری از قطره استفاده کنم برای تخفیف ؟

    لوگو کشمون: تخفیف قطره‌ها در خرید بعدی به طور اتوماتیک روی خریدتون اعمال میشه.

  8. avatar

    حکیم سواری

    17 اسفند 1399

    عالیه

    لوگو کشمون: ممنون از شما

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp