پذیرش کشاورز جدید

آخرین به روز رسانی 18 اردیبهشت 1396 / 1 نظر / 5213 بازدید

کشمون در حال حاضر در مراحل اولیه فعالیت خود است و از بین کشاورزان شناخته شده و معتبر ساکن قائن و روستاهای اطراف آن در خراسان جنوبی عضو می پذیرد. 

شرط های کشمون علاوه بر درستکاری و خوشنامی کشاورزان، عدم استفاده از آفتکش ها، علف کشها و سایر سموم شیمیایی می باشد. همچنین کشاورزان بایستی برای مشارکت در برنامه صرفه جویی آب کشاورزی اعلام آمادگی نمایند و در گام های بعدی با کارشناسان کشمون همراهی نمایند.

تعداد کشاورزانی که به عضویت در سامانه کشمون پذیرفته می شوند، متناسب با میزان شناخته شدن این سامانه در بین مصرف کنندگان و مقدار فروش زعفران روی سامانه می باشد. به همین دلیل در حال حاضر در سمت کشاورزان، برای ورود به سامانه، صف انتظار تشکیل شده است. امیدواریم بتوانیم زمان انتظار برای ورود کشاورزان به کشمون را هر چه بیشتر کوتاه کنیم.

گسترش جغرافیایی به سایر مناطق زعفرانکاری نیز در آینده، با بیشتر شناخته شدن سامانه کشمون در بین مصرف کنندگان زعفران، امکان پذیر خواهد بود.

در صورتی که شما یک کشاورز در محدوده شهر قائن هستید، و علاقمند به عرضه زعفران خود از طریق سامانه کشمون هستید، کانال ارتباطی ما با شما شماره تماس 09158674001 می باشد.

1 نظر

  1. avatar

    وحید کدخدایی

    10 بهمن 1396

    سلام و خسته نباشید.دوست عزیز شما به معنای حقیقی موفق و سربلند هستید.تلاش برای احیای آب و این بازار انلاین جمعی که بستری قابل اعتماد برای کشاورزان هست بینهایت ارزشمند و مهم هست.ادامه این روند موفق آرزوی بنده برای جمع شماست.

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp