خرید زعفران از کشاورز

آخرین به روز رسانی 10 تیر 1397 / 17 نظر / 87860 بازدید

خرید زعفران از کشاورز

اگر به دنبال خرید زعفران از کشاورز هستید، بهتر است که از مسیری مطمئن اقدام کنید. این روزها بسیاری از افراد زعفران کشاورز های گوناگون را با درجات کیفی مختلف با هم قاطی می کنند و به فروش می رسانند. شما در وبسایت کشمون می توانید با کشاورزهای زعفرانکار قادنات آشنا شده و از آن ها زعفران بخرید. در این مطلب با نکات مختلف خرید زعفران از کشاورز و همچنین قیمت خرید زعفران از کشاورز آشنا شویم.

 

شرایط خرید از کشمون

 

خرید زعفران از کشاورز

 

خرید زعفران از کشاورز ؛ 2 نکته اساسی

1. از چه کسی زعفران می خریم؟

وقتی می گوییم «از چه کسی زعفران  می خریم»، به این معنی است که بدانیم کشاورز آن زعفران دقیقا چه کسی است، کجا زندگی می کند، برای نگهداری و پرورش زمین زعفران و همچنین محصولش از چه روش هایی استفاده می کند، چگونه زعفرانش را برداشت می کند و ...

 

2. چه نوع زعفرانی را می خریم؟

اینکه «چه نوع زعفرانی را می خریم» هم به این معنی است که بدانیم رشته های زعفران و سرگل زعفران مورد نظر دارای چه درجه کیفیتی هستند، قدرت رنگدهی آن ها چقدر است، نتایج آزمایشگاهی آن زعفران چیست، از کود حیوانی استفاده شده است یا کود شیمیایی، سموم شیمیایی هم استفاده شده است یا خیر و ...

 

خرید زعفران از کشاورز

 

خرید زعفران از کشاورز ؛ اطمینان از محصول خریداری شده

برای همه ی ما روشن است که وقتی می دانیم یک محصول از کجا آمده است و چگونه به ثمر نشسته است، با حسی بهتر و اطمینانی بیشتر آن را تهیه می کنیم.

وقتی ما خرید زعفران از کشاورز را انجام می دهیم، تا حدود بسیار زیادی مطمئن می شویم که آن زعفران تقلبی نیست و در آن ناخالصی وجود ندارد.

در وبسایت کشمون می توانید زعفران کشاورزهای منتخب قائنات را با نام خود کشاورز خریداری کنید. از طریق لینک زیر می توانید دوست کشاورز خود را پیدا کنید.

خرید زعفران از کشاورز

 

خرید زعفران از کشاورز

 

قیمت خرید زعفران از کشاورز

به طور معمول، تعیین قیمت خرید زعفران از کشاورز معیار ثابتی ندارد. بسیاری از بازاریان و دلالان این حوزه، زعفران کشاورز را به صورت فله و با قیمتی نسبتا ارزان از او می خرند. سپس با قیمتی بیشتر در بسته بندی های مختلف به خریدار می فروشند.

کشاورزهای زعفرانکار کِشمون با قیمتی مشخص محصولشان را به شما می فروشند. میزان این قیمت بر اساس نتایج آزمایشگاهی زعفران آن کشاورز و قدرت رنگدهی آن تعیین می شود.

 

نتیجه آزمایش کشاورز

چگونه خرید زعفران اصل از کشاورز داشته باشم؟

وقتی زعفران مورد نیازتان را از خود کشاورز با شرایطی که گفته شد به صورت مستقیم تهیه کنید، دیگر نگران تقلب و ناخالصی در زعفران نیستید. حال ببینیم که چگونه می توانیم خرید زعفران اصل از کشاورز را انجام دهیم؟

وبسایت کشمون محلی برای ارتباط شما با کشاورزهای زعفرانکار منطقه قائنات است. در کشمون می توانید از قدرت رنگدهی و میزان کیفیت زعفران هر کشاورز با خبر شوید، با داستان زندگی او آشنا شوید و در نهایت با خیالی آسوده زعفران کشاورز مورد نظرتان را با نام خود کشاورز خریداری کنید.

کشمون گواهی می دهد که زعفرانی با کیفیتی مشخص و قابل تکرار به شما تحویل دهد. ارسال زعفران از شهر قاین در خراسان جنوبی و از طریق اداره پست صورت می گیرد.

برای انتخاب دوست کشاورز خود و خرید از او، همین حالا از طریق لینک زیر اقدام کنید.

خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز

17 نظر

  1. avatar

    محسن حقیقی

    24 تیر 1397

    سلام معیارهای تشخیص اصالت زعفران چیست

  2. avatar

    افتخاری

    25 تیر 1397

    سلام این طرح بسیار خوب است . اگر در مورد سایر محصولات کشاورزی و باغی اجرا شود و حتمآ از خود کشاورز و باغدار به طور مستقیم ، خرید توسط خریدار انجام گیرد خیلی به صرفه است هم برای خریدار و هم برای کشاورز و دست دلالان کوتاه می شود. اگر سیستمی باشد که مشخص کند هر کشاورز چه محصولی و به چه میزانی تولید کند تا فروش داشته باشد و بدون واسطه ی دلالان به دست مصرف کننده یا حداقل به دست فروشندگان جزء برسد، بسیار عالی میشود.

  3. avatar

    فخری

    30 تیر 1397

    سلام مطمعنا حق به حق دار میرسه

  4. avatar

    عبدالناصر مسعودی

    30 تیر 1397

    راه بیرون امدن ازدست واسطه هایی که اوایل انقلاب خدماتچی بودند واکنون ارباب شده اند بر تار وپود اقتصاد ایران راه توسعه واقعی وانقلاب مفید اینترنتی در مسایل یعنی خدمات انلاین مثل اسنپ واسپی شدن تاکسی ها همینطور در کامیون ها در قطعات یدکی در فروش محصولات در فروش مسکن پیش به سوی اسنپی شدن یعنی سریعترین وبا اصالت ترین واقتصادی ترین و موثر ترین نوع خدمات دهی در هر زمینه ایی

  5. avatar

    Agahi90.ir

    02 مهر 1397

    بسیار جالب و زیبا بود ممنون

  6. avatar

    علی قلیزاده ابراهیم آبادی

    02 مهر 1397

    باسلام-بهترین نقش در توزیع کالا اعم از زعفران و....میتوانندتعاونیهای تولید داشته باشند،سایتی را اختصاص به تولیدات کشاورزان استان داده شود،در ان تولیدات کشاورزی منطقه با ذکر قیمت و همچنین نیازها اعلام گردد.کالاهای تولید شده مناطق ار طریق تعاونیها به محل مورد نیاز (بر اساس تقاضا)حمل و فروخته شود.

  7. avatar

    مددی

    21 مهر 1397

    سلام.بزرگترین دغدغه در این مورد اطمینان است,که چطور میتوان به خرید اینترنتی با وجود این همه هشدار و تقلب اطمینان کرد؟ اگر سایت های معتبر وجود داشته باشند حتما همه خرید بی واسطه را دوست دارند.از کجا میشود شخصی را فقط با شماره تلفن شناخت و به او اطمینان کرد؟

    لوگو کشمون: سلام دوست عزیز. شما می تونین پایین صفحه ی سایت، روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنین و اطلاعات ثبتی ما رو ببینین. از طرفی توی داستان کشمون، شماره ثبتی ما موجوده که می تونین استعلام بگیرین. تا الان بیش از 1500 نفر خریدار بصورت آنلاین از ما خرید کردن و ما براشون محصول رو ارسال کردیم.در مورد ما هم تلویزیون (شبکه 1 و 2 و 4 و خبر) برنامه و گزارش پخش کرده و هم توی روزنامه هایی مثل همشهری و جام جم مطلب منتشر شد که می تونین توی قسمت وبلاگ و همچنین توی اینستاگراممون ببینین.

  8. avatar

    23 مهر 1397

    تو تهران نمایندگی فروش دارند

    لوگو کشمون: خیر. ما فقط اینترنتی می فروشیم. می تونید آنلاین از ما خرید کنین.

  9. avatar

    علی

    23 مهر 1397

    سلام..واقعا طرح بسیار عالیه هم به نفع مصرف کننده است که جنس اصل بدستش میرسه هم فروشنده کشاورز زحمتکش به نفعشه..

  10. avatar

    محمد حسن پور

    24 مهر 1397

    سلام، اگه تو شهر رشت نماینده داشته باشه خوبه، هم فروش خوبی داره هم مستقیم خرید میکنیم

    لوگو کشمون: ما نمایندگی فروش فیزیکی هیچ کجای کشور نداریم. فقط آنلاین می فروشیم.

  11. avatar

    معصومه حیدری

    24 مهر 1397

    بسیارعالی است امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد ممنون ازدستندرکاران این برنامه کشمون

  12. avatar

    24 مهر 1397

    بسیار عالی است،بااین روش دست دلالها کوتاه می شود،خوب است که برای تمام محصولات کشاورزان و باغداران این روش اجرایی شود

    لوگو کشمون: امیدواریم به زودی این اتفاق رخ بده.

  13. avatar

    05 آبان 1397

    عالیه دلالان حذف میشوند درود بر تو ای کشاورز

  14. avatar

    19 فروردین 1398

    اطلاعات خوبی بود سپاسگذارم

    لوگو کشمون: ممنون از شما

  15. avatar

    احمد حیدری

    31 فروردین 1398

    خیلی هم خوب

    لوگو کشمون: متشکرم

  16. avatar

    13 خرداد 1398

    سلام اینا که از دلال قیمتشون خیلی بالا تره

    لوگو کشمون: قیمت زغفرانهای کشمون بالا نیست چونهیچ تاجری بالاتر از قیمت بازار و یا پایین از از قیمت بازار کالاش رو عرضه نمیکنه چون به سرعت ورشکست خواهد شد قیمت واقعی زعفران رو در کشمون ملاحظه میکنین که بر اساس فاکتور کیفیت زعفران تعیین شده

  17. avatar

    نیره

    29 اردیبهشت 1398

    سلام من زعفران رو برای بسته بندی در منزل میخام بخرم اکه میشه راهنماییم کنید ممنونم

    لوگو کشمون: متوجه منظورتون نشدم لطفا در صورت امکان با ما تماس بگیرین

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp