کاور
مَمَّد حسن قائم پناه

مَمَّد حسن قائم پناه

  محمد حسن قائم پناه کشاورزی اهل شهرستان قائن...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول مَمَّد حسن قائم پناه تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی مَمَّد حسن قائم پناه

 

محمد حسن قائم پناه کشاورزی اهل شهرستان قائن است. این کشاورز با تجربه دارای سه فرزند، دو پسر و یک دختر است.

او یک معلم باز نشسته است که در کنار معلمی بیش از 20 سال است به همراه برادر خود ابراهیم، کشاورزی را که شغل پدر مرحوم او نیز بوده و علاقه ی زیادی به آن دارد انجام می دهد.

قصه زندگی مَمَّد حسن قائم پناه

 

زرشک اصل

 

زمین‌های کشاورزی او در محل جلگه محمد آباد عَلَم قرار دارد. آبیاری این زمین ها از چاه عمیق انجام می شود.  مَمَّد حَسن  معتقد است باید هر نوع کشت کشاورزی به دور از هرگونه سم و کود شیمیایی به عمل بیاد به همین سبب او فقط از کود حیوانی در کشاورزی استفاده می کند، علاوه بر کاشت زرشک، پسته و گاهی گندم ( دیم ) نیز به عمل می آورد.

 

زرشک قائنات

 

محمد حسن قائم پناه از زندگی شخصی خود احساس رضایت دارد چون از تجملات دوری می جوید و فرزندان شایسته خداوند به او بخشیده است. دوست دارد یک مسافرت دور دنیا تجربه کند تا به عنوان پیام آور صلح و دوستی جهانی، با ملت های گوناکون گفتگو کند.

 

خرید زرشک

 

آرزوی محمد حسن این است ملت خود را در رفاه و آسایش ببیند، در جامعه نشانه های فقر و تبعیض برچیده شود. او معتقد است که ملتش هویت فرهنگی اش را از دست داده است و امیدوار است تا روزی در پرتو کتاب خواندن و مطالعه هویت از دست رفته خویش را باز یابد و خانواده اش نیز در مراحل مختلف زندگی سربلند و موفق باشند.

whatsapp